آموزشگاه - آموزش گرافیک -
آموزش ساخت افکت متن قطرات باران
112180+
ارسال شده در پنجشنبه 04 آذر 1395

آموزش ساخت افکت متن قطرات باران

با سلام به هایپری های عزیز

در این آموزش فتوشاپ  قصد داریم به شما ساخت افکت متن قطرات باران را با استفاده از فیلتر های فتوشاپ و استفاده از استایل های جالب و مختلف و ترکیب آن با تکسچر های مختلف آموزش دهیم

با سلام به هایپری های عزیز

بنده نویسنده جدید سایت هستم و قصد دارم که هروز برای شما عزیزان یک آموزش فوتوشاپ جالب رو قرار بدم.

در این آموزش فتوشاپ  قصد داریم به شما ساخت افکت متن قطرات باران را با استفاده از فیلتر های فتوشاپ و استفاده از استایل های جالب و مختلف و ترکیب آن با تکسچر های مختلف آموزش دهیم. این آموزش در محیط نرم افزار فتوشاپ CC 2015 توضیح داده شده است اما شما می توانید این آموزش را از نسخه  فوتوشاپ CS4 به بالا انجام دهید. توصیه می شود از نسخه CS6 به بالا انجام دهید.

فرمت فایل pdf  وسطح آموزش متوسط

امیدواریم از این آموزش لذت کافی را ببرید.اگر آموزش خاصی مد نظرتون هست در نظرات بیان کنید تا در سریع ترین وقت برای شما کاربران عزیز گذاشته بشه.

 

 

QR code
رمز فایل : www.hypertemp.ir حجم : 10 مگابایت دانلود با لینک مستقیم دمـــو  

1-برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنید. 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود. 3-لطفا کپی رایت قالب و ابزار را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.

 

 

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد